Obchodní podmínky

1. Obchodní podmínky

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.mojecocky.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, novým občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Firma Moje čočky s.r.o IČO: 29388317,se sídlem sady Komenského 605/1,Český Těšín,73701,eviduje tržby podle zákona 112/2016 Sb.: "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

2. Objednání a Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto okamžiku vznikají mezi smluvními stranami vzájemná práva a povinnosti. K potvrzení objednávky dochází elektronicky nebo popř. telefonicky do několika minut po odeslání objednávkového formuláře. Daňový doklad obdržíte vždy se zbožím.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.mojecocky.cz, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. 

3. Stornování objednávky

Odeslanou a potvrzenou objednávku je možné stornovat telefonicky a elektronickou poštou (prosíme uveďte číslo Vaší objednávky). Storno poplatky neúčtujeme.

4. Podmínky dodání

Osobní odběr - Zákazník má možnost odebrat objednané skladové zboží osobně na adrese
1/ Poliklinika Český Těšín,sady Komenského 605/1...optika Moje brýle 1.patro

Pondělí 7:30  - 17:00 Letní provoz 7:30 -16:00
Úterý     7:30  - 18:00         7:30 -16:00
Středa   7:30 - 17:00     7:30 - 16:00
Čtvrtek 7:30 - 18:00     7:30 - 18:00
Pátek     7:30 - 15:00     7:30 - 14:00

                               
2/ Nemocnice Třinec-Sosna ... optika Moje brýle 4.patro

Pondělí 7:30 - 17:30
Úterý     7:30 - 15:00
Středa   7:30 - 15:00
Čtvrtek 7:30 - 15:00
Pátek     7:30 - 15:00


Zaslání Českou poštou - Skladové zboží je odesláno v den objednání, pokud je objednávka přijata v pracovní dny do 17 hodin. Česká pošta doručuje většinu zásilku do jednoho až dvou dnů od odeslání.

Neskladové zboží je obvykle expedováno mezi 2. a 6. pracovním dnem ode dne objednání. Orientační dodací doba je stanovena při objednání a v elektronickém potvrzení objednávky. Při jejím nesplnění informujeme o stavu objednávky nejpozději do 3 pracovních dní od určeného data.

5. Ceny

Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím platí cena uvedená v době podání závazné objednávky kupujícího. Tato cena bude uvedena v závazné objednávce, na webových stránkách nebo sdělena objednateli telefonicky při telefonické objednávce. Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

Platební podmínky - Platit lze osobně nebo kartou při osobním odběru, dobírkou,  bankovním převodem u odesílaných zásilek. V případě platby bankovním převodem je zboží odesláno až po připsání částky na náš účet nebo po přijetí elektronického potvrzení o provedení transakce. Číslo bankovního účtu pro platby převodem je 247660211/0300, Variabilní symbol-číslo Vaší objednávky

6. Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění (odpovědnost prodávajícího za vady a právo reklamace) se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet převzetím zboží. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci (expirace), skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Běžně dodáváme kontaktní čočky s datem expirace jeden a půl roku. Pokud se chcete informovat o expiračních údajích Vámi objednaných čoček, rádi Vám je sdělíme na uvedených kontaktech. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka.
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal:
    má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
    se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá
    věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
    je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a věc vyhovuje požadavkům právních předpisů

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte  telefonicky na čísle 777311532 ještě před odesláním reklamovaného zboží. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme. 
Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, ve většině případů do 3 pracovních dnů, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny dodavatelem. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list.

7. Odstoupení od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě 14 dní.

V případě zájmu odstoupení od smluvy nás kupující kontaktuje  telefonicky na čísle 777 

311 532 a zboží zašle na adresu :Moje čočky s.r.o.,sady Komenského 605/1,Český Těšín,73701.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

Nad rámec zákonného nároku na vrácení zboží po 14 dnech naše společnost akceptuje vrácení zboží i po delší lhůtě – až do 1 roku. Tato služba je poskytována po individuální dohodě a týká se jen nepoškozených krabiček s kontaktními čočkami v běžných dioptriích.

Právo na odstoupení od smlouvy nemá spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku v případě smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit nebo nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

9. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití.

Při prodeji zboží shromažďuje společnost Moje čočky s.r.o.. pouze kontaktní údaje, konkrétně celé jméno, adresu, telefonní čísla a emailové adresy, za účelem odeslání zboží a komunikace se zákazníky. Kupující souhlasí s tím, že tyto údaje mohou být použity prodávajícím k výše uvedenému účelu až do odvolání tohoto souhlasu. Tyto údaje nejsou poskytovány třetím stranám vyjma dopravců. O změnu osobních údajů, nebo jejich vymazání lze požádat osobně, telefonicky nebo emailem.

Kontakt:
tel.: +420 777 311 532 
e-mail: info@mojecocky.cz
Bc.Utíkalová Renata, majitel a jednatel Moje čočky s.r.o.
         
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 1. ledna 2018.